OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY
OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY
- Podpisując dokument zamówienia zawierają Państwo umowę kupna-sprzedaży. Zakres tej umowy określa Art. 627 Kodeksu Cywilnego (Przez umowę o dzieło przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do wykonania oznaczonego dzieła, a zamawiający do zapłaty wynagrodzenia) oraz Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
- Dopuszcza się nieznaczne różnice w odcieniu zakupionych tkanin i skór w stosunku
do prezentowanych Kupującemu, spowodowane ich pochodzeniem z różnych partii produkcyjnych. - Za wadę skóry nie są uznawane naturalne znamiona, niejednorodność struktury oraz miejsca błyszczące w obrębie jednego zestawu. Dopuszczalne są także nieznaczne różnice w wybarwieniu drewna i oklein naturalnych w stosunku do próbek prezentowanych Kupującemu, wynikające z naturalnej różnorodności usłojenia i struktury drewna oraz zróżnicowanego przyjmowania przez nie barwnika.
- Możliwe są nieznaczne różnice twardości pojedynczych elementów mebli tapicerowanych uwarunkowane rozwiązaniami konstrukcyjnymi, jak również wielkością poszczególnych elementów.
- Dopuszczalne są różnice w wymiarach rzeczywistych elementów tapicerowanych w meblach tapicerowanych 0-4 cm w stosunku do wymiarów podanych w informatorach producenta
oraz na ekspozycji w salonie, wynikające z właściwości materiałów używanych do produkcji mebli. - Kupujący oświadcza, że wybrał meble odpowiadające jego oczekiwaniom oraz zaznajomił się
z warunkami wizualnymi i technicznymi i nie wnosi w tym zakresie zastrzeżeń. - Kupujący oświadcza, że otrzymał od Sprzedawcy jasne i zrozumiałe informacje wystarczające do pełnego i prawidłowego korzystania ze sprzedanych mebli.
- Kupujący na własne ryzyko ocenia możliwość wniesienia mebli do miejsca dostawy, uwzględniając dwie osoby przy zlecaniu takiej usługi. W przypadku, gdy architektura budynku, stała zabudowa mieszkania itp. uniemożliwiają wniesienie mebli w opakowaniach fabrycznych, ewentualne rozpakowanie lub demontaż mebli oraz późniejszy montaż może zostać wykonany jedynie na ryzyko Klienta. Opłata za powyższe czynności ustalana jest indywidualnie, w zależności od stopnia trudności. Jeśli nie zaznaczono inaczej, za miejsce dostawy uznaje się adres Klienta podany na zamówieniu.
- Określenie wartości zamówionych mebli dokonywane jest na podstawie cenników obowiązujących w dniu zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
- Termin realizacji zamówienia biegnie od momentu otrzymania przez Sprzedawcę wpłaty/wpłynięcia na rachunek Bankowy Sprzedawcy określonej przy zamówieniu kwoty przedpłaty. Uiszczenie przedpłaty jest warunkiem przystąpienia Sprzedawcy do realizacji umowy.
- Nie będzie uznawane za opóźnienie lub zwłokę w rozumieniu kodeksu cywilnego opóźnienie Sprzedawcy w realizacji zawartej umowy, nie dłuższe jednak niż 14 dni roboczych.
- Jeżeli strony nie postanowiły inaczej, płatność za zamówione meble dokonywana jest w salonie meblowym Madison lub przelewem na konto bankowe Sprzedawcy przed odbiorem towaru. Zamówione meble stanowią własność Sprzedawcy do chwili otrzymania przez Sprzedawcę umówionej ceny sprzedaży w całości.
- Od momentu wydania mebli Kupującemu lub przewoźnikowi zorganizowanemu przez Kupującego ryzyko uszkodzenia, zniszczenia lub utratę mebli przechodzi na Kupującego.
- Ewentualne zgłoszenie reklamacji dostarczonego towaru Kupujący winien złożyć drogą mailową z podaniem informacji, na czym wada polega (jeżeli to możliwe dołączenie dokumentacji zdjęciowej) i kiedy Kupujący ją stwierdził.
- W przypadku zasadnej reklamacji naprawa lub wymiana towaru na zgodny z umową następuje nieodpłatnie.
- Strony postanawiają, iż w przypadku zgłoszenia przez Kupującego nieuzasadnionej reklamacji zakupionego towaru Kupujący zwróci Sprzedawcy poniesione przez niego koszty związane z ustaleniami dotyczącymi tej reklamacji w pełnej ich wysokości.
INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA MEBLI
- Meble tapicerowane powinny być użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem.
- Przy rozpakowywaniu mebli nie należy posługiwać się ostrymi narzędziami.
- W wyniku transportu mogą wystąpić zagniecenia bądź nieregularne fałdy, które z czasem się rozprostują. Zaleca się ręczne uformowanie, rozprostowanie poduch, siedzisk lub zagłówków- to przyspieszy proces kształtowania mebla.
- Podczas przenoszenia mebla nie należy chwytać za części luźne lub tkaninę, gdyż może to spowodować uszkodzenie mebla.
- Meble tapicerowane powinny stać w pomieszczeniach, gdzie wilgotność powietrza nie przekracza 70%.
- Meble tapicerowane powinny być chronione przed mocnym naświetleniem słonecznym, gdyż może to spowodować odbarwienie obicia.
- Meble nie powinny być stawiane w bezpośrednim kontakcie ze źródłami ciepła takimi jak: kominki, piece, grzejniki.
TRANSPORT
W trosce o naszych klientów zapewniamy usługę transportu, wniesienia i montażu mebli.
Cena transportu, wniesienia i montażu uzależniona jest od poniższych czynników:
- miejsce dostawy,
- uwarunkowania miejsca dostawy (numer piętra, winda bądź jej brak),
- rodzaj mebla.
Kupujący na własne ryzyko ocenia możliwość wniesienia mebli do miejsca dostawy, uwzględniając dwie osoby przy zlecaniu takiej usługi. W przypadku, gdy architektura budynku, stała zabudowa mieszkania itp. uniemożliwiają wniesienie mebli w opakowaniach fabrycznych, ewentualne rozpakowanie lub demontaż mebli oraz późniejszy montaż może zostać wykonany jedynie na ryzyko Klienta. Opłata za powyższe czynności ustalana jest indywidualnie, w zależności od stopnia trudności. Jeśli nie zaznaczono inaczej, za miejsce dostawy uznaje się adres Klienta podany na zamówieniu.
GWARANCJA
Certyfikat gwarancyjny
Karta gwarancyjna jest dołączona do opakowania przy dostawie mebli tapicerowanych lub zostanie przekazana Państwu przez dostawcę. Dokument zawiera pełne informacje o produkcie, które mogą być potrzebne w przypadku pytań serwisowych.
Kartę gwarancyjną należy przechowywać w bezpiecznym miejscu.
gwarancja
Jako producent premium zwracamy uwagę na nowoczesną i wydajną produkcję naszych mebli. To pozwala nam zagwarantować szczególnie wysoką jakość. Jeżeli nasz produkt nie spełnia obowiązujących norm, reklamację rozpatrzymy bezpłatnie do 5 lat od daty dostawy do kontrahenta (najczęściej do sklepu meblowego). W drodze do domu w indywidualnych przypadkach mogą wystąpić szkody transportowe. Chętnie naprawimy to bezpłatnie, jeśli zostanie udowodnione, że szkoda wystąpiła w drodze z naszej fabryki do partnera umownego.
Należy pamiętać, że roszczenia gwarancyjne są wykluczone w następujących przypadkach: Nasza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych przez:
• Niewłaściwe przechowywanie, transport, dostawa, montaż i uruchomienie
• Demontaż w jednym miejscu, dalszy transport i montaż w innym miejscu
• Przedmioty twarde, spiczaste, o ostrych krawędziach, gorące lub ścierne (np. rzepy)
• Nadmierna wilgoć, woda, pogoda, dym, źródła ciepła i ogień
• niewykonane przez nas próby naprawy lub ulepszeń
• Siedzenie na zagłówkach, relaksujące podnóżki i regulowane podłokietniki
• Mechaniczne przeciążenie armatury funkcjonalnej z napędem ręcznym i silnikowym
• Niewłaściwe obciążenie przełączników elektrycznych i przycisków
• Ładowanie naszych akumulatorów za pomocą ładowarek innych firm i obsługa naszych systemów za pomocą zasilaczy firm trzecich
• Uderzenia piorunów i inne zakłócenia w sieci energetycznej
• Przebarwienia spowodowane przez obce tekstylia
• Brud i zaniedbana konserwacja
• Rozpuszczalniki, alkohol i chemikalia, zwłaszcza nieodpowiednie środki czyszczące i pielęgnacyjne
• Impregnacja tapicerki przez klientów lub osoby trzecie
• Zwierzęta
• złośliwe działanie
• Przywłaszczenie
Nasza gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia i typowych właściwości produktu:
• postarzające się pokrowce na meble
• tapicerka zmiękczająca
• zmniejszająca się pojemność baterii
• Naturalne cechy skóry
• Odgłosy tarcia materiału obiciowego z elektrycznymi funkcjami komfortu
• niewielkie różnice w sztywności siedziska między siedziskiem
• nieznaczne falowanie w pokrowcu wg RAL-GZ 430 „na co dzień tapicerka”
• Odcienie kolorów, mechacenie i odbicia siedzeń na tkaninach
• Blaknięcie kolorów w intensywnym bezpośrednim świetle słonecznym
Ważne – uwaga:
Uszkodzenia i reklamacje objęte 5-letnią gwarancją można zgłaszać TYLKO w przypadku zakupu mebla. Nie zawsze jest to producent mebla, ale często sklep meblowy
OPIEKUN ARCHITEKTA
Daj nam szansę towarzyszyć Ci na Twojej drodze do doskonałych projektów wnętrz i stworzyć razem z nami niesamowite przestrzenie, które zachwycą Twoich klientów. Nasz zespół ekspertów jest gotowy odpowiedzieć na Twoje pytania i udzielić Ci pomocy w wykorzystaniu naszych zasobów w Twoich projektach. Naszą misją jest dbać o Twoje potrzeby, zapewniać wsparcie i dostarczać Ci niezbędne narzędzia, abyś mógł osiągnąć najlepsze wyniki w swoich projektach.
Zapraszamy do kontaktu:
pn - pt 10:00 - 18:00
sb 10:00 - 14:00