REKLAMACJE I ZWROTY

2. ZWROTY

  1. Zgodnie z ustawą z 25 grudnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  2. Zamawiający jest uprawniony odstąpić od zawartej umowy na wykonanie Dzieła (zamówienia mebli) pod warunkiem złożenia oświadczenia (mailowo) w tym zakresie w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy oraz po uzyskaniu zgody Wykonawcy.

3. REKLAMACJE
(dotyczą wyłącznie Klientów będących konsumentami, w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego)

Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym.

  1. Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie przesłanego za pośrednictwem Internetu wypełnionego formularza reklamacji znajdującego się na stronie madionhomeproject.pl lub na podstawie pisemnego oświadczenia Klienta. Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji przez „Sklep internetowy Madison Home & Project”.
  2. W przypadku uzasadnionej reklamacji, wadliwy towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pod warunkiem, że wada ma charakter istotny.
  3. Reklamacje zgłaszane w formie pisemnej należy przesłać pocztą na adres:

Dział obsługi klienta Madison Home & Project
ul. Takt Brzeski 62
05-077 Warszawa lub drogą mailową na adres sklep@mhp.pl

  1. W pisemnym, podpisanym przez reklamującego, oświadczeniu należy podać:
    – imię i nazwisko,
    – datę zakupu oraz numer zamówienia,
    – dokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość),
    – nazwę, numery, ilość towarów, które są reklamowane,
    – powód reklamacji.
  2. Dział Reklamacji maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji rozpatrzy zasadność reklamacji. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana Klientowi (będącemu konsumentem) na adres podany w formularzu reklamacyjnym. Jeśli reklamacja zostanie uznana pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia terminu i trybu likwidacji szkody.
  3. Wszelkie wątpliwości związane z reklamacjami można wyjaśniać pod adresem e-mail sklep@mhp.pl lub pod numerem telefonu +48 500 380 405.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY →

Postępowanie w przypadku uszkodzenia

W przypadku uszkodzenia prosimy o kontakt ze swoim partnerem umownym . Opisz swoje obawy i, jeśli to konieczne, załącz dokumenty, takie jak zdjęcia lub nagrania filmowe szkody. Twój partner umowny sprawdzi, w jakim stopniu szkoda może stanowić ewentualną reklamację i w razie potrzeby podejmie wszelkie niezbędne kroki w tym zakresie.

⇒ Ważne ! Uszkodzenia i reklamacje objęte 5-letnią gwarancją mogą być dochodzone TYLKO przeciwko partnerowi umownemu. Nie zawsze jest to producent mebla, ale często sklep meblowy lub sprzedawca mebli.

Przykład: Klient A zamówił meble tapicerowane. Dostarczono meble, ale w zestawie różne ozdobne nóżki.

  • Klient A kontaktuje się ze sklepem meblowym, w którym kupił meble tapicerowane. Sklep meblowy jest partnerem umownym klienta A, więc w tym przypadku sklep meblowy odpowiada za dostawę wszystkich mebli wraz z materiałami dodatkowymi.
  • Klient A NIE MOŻE skontaktować się z producentem, ponieważ producent nie jest partnerem umownym Klienta A i w związku z tym nie może podjąć działań.

ZGŁOŚ USZKODZENIA FUNKCJI ELEKTRYCZNYCH

Jeżeli nie można już korzystać z funkcji elektrycznych w Państwa meblach tapicerowanych, należy postępować w następujący sposób:

  1. Sprawdź, czy wszystkie funkcje są prawidłowo i w pełni podłączone oraz czy wszystkie wtyczki są podłączone do sprawnego gniazdka.
  2. Uruchom ponownie cały system, odłączając wszystkie złącza. Odczekaj kilka minut przed ponownym podłączeniem mebli do gniazdka elektrycznego.
  3. Jeśli po krokach 1 i 2 nadal nie można określić funkcjonalności, sprawdź przełączniki elektryczne w następujący sposób:
    • Uruchom przełączniki elektryczne wadliwych funkcji. Pamiętaj, aby słuchać sygnałów dźwiękowych (pipsy lub kliknięcia) i sygnałów wizualnych (światło – jeśli jest to podświetlony przełącznik).
    • Udokumentuj, czy słyszysz sygnał dźwiękowy lub optyczny, a jeśli tak, to jaki przełącznik elektryczny.
    • Jeśli to możliwe, udokumentuj swoją procedurę zdjęciami lub krótkimi filmami.
    • Skontaktuj się ze swoim partnerem umownym, jak opisano powyżej.

W każdym przypadku postępuj zgodnie z opisem w punktach 1 – 3. Z Twoją pomocą Twój partner umowny może dokonać dokładniejszej oceny szkody oraz szybciej i skuteczniej naprawić szkodę

 

OPIEKUN ARCHITEKTA

Daj nam szansę towarzyszyć Ci na Twojej drodze do doskonałych projektów wnętrz i stworzyć razem z nami niesamowite przestrzenie, które zachwycą Twoich klientów. Nasz zespół ekspertów jest gotowy odpowiedzieć na Twoje pytania i udzielić Ci pomocy w wykorzystaniu naszych zasobów w Twoich projektach. Naszą misją jest dbać o Twoje potrzeby, zapewniać wsparcie i dostarczać Ci niezbędne narzędzia, abyś mógł osiągnąć najlepsze wyniki w swoich projektach.

Zapraszamy do kontaktu:

pn - pt 10:00 - 18:00

sb 10:00 - 14:00

tel. 500 308 405

sklep@madisonhomeproject.pl