REKLAMACJE I ZWROTY
2. ZWROTY
- Zgodnie z ustawą z 25 grudnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. - Zamawiający jest uprawniony odstąpić od zawartej umowy na wykonanie Dzieła (zamówienia mebli) pod warunkiem złożenia oświadczenia (mailowo) w tym zakresie w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy oraz po uzyskaniu zgody Wykonawcy.
3. REKLAMACJE
(dotyczą wyłącznie Klientów będących konsumentami, w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego)
Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym.
- Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie przesłanego za pośrednictwem Internetu wypełnionego formularza reklamacji znajdującego się na stronie madionhomeproject.pl lub na podstawie pisemnego oświadczenia Klienta. Reklamacje rozpatrywane będą w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji przez „Sklep internetowy Madison Home & Project”.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, wadliwy towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pod warunkiem, że wada ma charakter istotny.
- Reklamacje zgłaszane w formie pisemnej należy przesłać pocztą na adres:
Dział obsługi klienta Madison Home & Project
ul. Takt Brzeski 62
05-077 Warszawa lub drogą mailową na adres sklep@mhp.pl
- W pisemnym, podpisanym przez reklamującego, oświadczeniu należy podać:
– imię i nazwisko,
– datę zakupu oraz numer zamówienia,
– dokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość),
– nazwę, numery, ilość towarów, które są reklamowane,
– powód reklamacji. - Dział Reklamacji maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji rozpatrzy zasadność reklamacji. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana Klientowi (będącemu konsumentem) na adres podany w formularzu reklamacyjnym. Jeśli reklamacja zostanie uznana pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia terminu i trybu likwidacji szkody.
- Wszelkie wątpliwości związane z reklamacjami można wyjaśniać pod adresem e-mail sklep@mhp.pl lub pod numerem telefonu +48 500 380 405.
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY →
Postępowanie w przypadku uszkodzenia
W przypadku uszkodzenia prosimy o kontakt ze swoim partnerem umownym . Opisz swoje obawy i, jeśli to konieczne, załącz dokumenty, takie jak zdjęcia lub nagrania filmowe szkody. Twój partner umowny sprawdzi, w jakim stopniu szkoda może stanowić ewentualną reklamację i w razie potrzeby podejmie wszelkie niezbędne kroki w tym zakresie.
⇒ Ważne ! Uszkodzenia i reklamacje objęte 5-letnią gwarancją mogą być dochodzone TYLKO przeciwko partnerowi umownemu. Nie zawsze jest to producent mebla, ale często sklep meblowy lub sprzedawca mebli.
Przykład: Klient A zamówił meble tapicerowane. Dostarczono meble, ale w zestawie różne ozdobne nóżki.
- Klient A kontaktuje się ze sklepem meblowym, w którym kupił meble tapicerowane. Sklep meblowy jest partnerem umownym klienta A, więc w tym przypadku sklep meblowy odpowiada za dostawę wszystkich mebli wraz z materiałami dodatkowymi.
- Klient A NIE MOŻE skontaktować się z producentem, ponieważ producent nie jest partnerem umownym Klienta A i w związku z tym nie może podjąć działań.
ZGŁOŚ USZKODZENIA FUNKCJI ELEKTRYCZNYCH
Jeżeli nie można już korzystać z funkcji elektrycznych w Państwa meblach tapicerowanych, należy postępować w następujący sposób:
- Sprawdź, czy wszystkie funkcje są prawidłowo i w pełni podłączone oraz czy wszystkie wtyczki są podłączone do sprawnego gniazdka.
- Uruchom ponownie cały system, odłączając wszystkie złącza. Odczekaj kilka minut przed ponownym podłączeniem mebli do gniazdka elektrycznego.
- Jeśli po krokach 1 i 2 nadal nie można określić funkcjonalności, sprawdź przełączniki elektryczne w następujący sposób:
- Uruchom przełączniki elektryczne wadliwych funkcji. Pamiętaj, aby słuchać sygnałów dźwiękowych (pipsy lub kliknięcia) i sygnałów wizualnych (światło – jeśli jest to podświetlony przełącznik).
- Udokumentuj, czy słyszysz sygnał dźwiękowy lub optyczny, a jeśli tak, to jaki przełącznik elektryczny.
- Jeśli to możliwe, udokumentuj swoją procedurę zdjęciami lub krótkimi filmami.
- Skontaktuj się ze swoim partnerem umownym, jak opisano powyżej.
W każdym przypadku postępuj zgodnie z opisem w punktach 1 – 3. Z Twoją pomocą Twój partner umowny może dokonać dokładniejszej oceny szkody oraz szybciej i skuteczniej naprawić szkodę
OPIEKUN ARCHITEKTA
Daj nam szansę towarzyszyć Ci na Twojej drodze do doskonałych projektów wnętrz i stworzyć razem z nami niesamowite przestrzenie, które zachwycą Twoich klientów. Nasz zespół ekspertów jest gotowy odpowiedzieć na Twoje pytania i udzielić Ci pomocy w wykorzystaniu naszych zasobów w Twoich projektach. Naszą misją jest dbać o Twoje potrzeby, zapewniać wsparcie i dostarczać Ci niezbędne narzędzia, abyś mógł osiągnąć najlepsze wyniki w swoich projektach.
Zapraszamy do kontaktu:
pn - pt 10:00 - 18:00
sb 10:00 - 14:00